søndag den 11. december 2011

Socialt netværk der er ved at smuldrer.

På et socialt netværk, http://www.ageforce.dk er svartiderne nu så kritisk lange at profilerne forlader sitet.
Grundlaget og ideen med netværket er udemærket.
Netværket er stilet til "det grå guld" eller som Admin. selv skriver til mennesker 50+.
Efter lange og trange debatter mellem brugerne og sitets Admin. om de lange svartider er intet sket gennem tiden.
Nu er tålmodigheden med AF's laaange svartider ved at briste, også for mig:
Mange .. rigtig mange profiler på AgeForce sitet, blogger, brokker og skriver om AgeForces meeeget lange svartider.
Surt show ..
At der tilføjes nye finurligheder, og rettes nogle "bugs", syntes for AF-Team at være vigtigere end at få hastigheden bragt på plads.
Så få det dog på plads, som højeste prioritet.
Der smutter med garanti profiler, eller de gider ikke at bruge sitet, og spilde deres "grønne ungdom" på det.
Smøg ærmerne op, "Team" og se roserne komme væltende.
Lad så være at bruge standardsvaret: "Vi arbejder på sagen".
Det svar har profilerne læst i alt for mange måneder/år.
Jeg syntes at det vil være synd for ideen og sitet, hvis der fortsat skal køres så lav en profil m.h.t.svartiderne.
Indholdet af AF-sitet pålægges profilerne JA, men det rent tekniske skal være i orden før profilerne (læs: Medlemmerne) har den store glæde ved sitet.
Desværre ofres meget tid og mange penge på at promovere sitet, uden at fortælle om de skavanker der er forbundet med brugen af det.
Jeg ved godt at AgeForce ikke er FaceBook, men tæt på :-) for os 50+ ere er det "vores FaceBook".
Der er tilknyttet AgeForce-sitet 6.945 profiler, hvoraf kun mindre del, ca. 100 er aktive.
Hvorfor den lave aktivitet??
Jo .. det skyldes bl.a. nok de laaange svartider som profilerne bliver mødt med.
Personligt overvejer jeg at stryge "Member of AgeForce.dk" fra mit visitkort ...
Sitet er en tidsrøver.
Skriv gerne kommentarer til mine Blogindlæg.
Comments vil alle blive vist, så længe netetikken er på plads.

1 kommentar:

  1. Hej Jas
    Jeg giver dig helt ret. Jeg er forholdvis ny her og kommer her ikke meget, og en del af årsagen er den lange svartid. Det står min tålmodighed ikke til. Som du skriver er der ikke meget "færdsel" heller på sitet sikkert af samme årsag. Synd., kunne ellers være en udmærket side for os unge der er blevet ældre.

    SvarSlet