fredag den 5. februar 2010

Hello World

4 kommentarer:

  1. Lyder spændende - forsæt jeg følger dig
    Hilsen bente theil

    SvarSlet
  2. @ Suzanne.
    Velkommen til min Blog, og tak. Du er den første der har vist interesse...det glæder mig.
    Hvad jeg egentlig vil med denne Blog, eller dagbog, er jeg ikke helt sikker på endnu, men mange tanker, og emner er værd at Blogge om.
    Strukturen er ikke fastlagt endnu, men skal sikkert følge med strømmen.
    Ting som jeg vil forsøge at overholde er bl.a.

    Være mig selv. Begge ben på jorden.
    Være ægte, ærlig og oprigtig.
    Prøve at tilføje Verden noget af værdi.
    Være konsistent i mit indhold set over længere tid.
    Forsøge at være professionel, personlig, men aldrig privat.
    Holde mig fra injurierende og fornærmende indlæg.
    Sende et link med mine kritiske indlæg til den, jeg kritiserer.
    Forsøge at tråden og tonen:
    Det er mig, der sætter dagsordnen for, hvad der skal diskuteres og hvordan!

    Om det lykkes, og bliver godt modtaget i verden, kan kun tiden vise:-)
    Med venlig hilsen: Jan Sommer / Blogelev.

    SvarSlet
  3. Husk at du med begge ben plantet solidt på jorden, flytter dig meget lidt. Til gengæld er du sværere at vælte. ;)

    SvarSlet