søndag den 7. februar 2010

At lære at cykle.

Det at være ny Blogger, er vel som at lære at køre på cykel.
Først skal man lære at holde balancen, siden at træde i pedalerne, for til sidst bare at kunne det.
Når tingene så er kommet ned i rygraden, så kører det bare derudad.
Jeg er på det første stadie, så nu gælder om at skrive teksten i balance.
Mine forventninger til denne Blog, ligger nok lidt i tågens slør endnu, men når jeg først har lært at holde balancen, så vil jeg træde så godt i pedalerne, at det bare kører derudad.
Hurra, nu er det næsten lykkedes mig at finde de rigtige knapper, og bruge dem.
Hvis der er nogle drevne rotter, i Blogningens ædle kunst, der læser dette så er jeg modtagelig for input af enhver art.

1 kommentar:

  1. Som nystartet eller overvejende blogger har man ofte brug for inspiration til at komme i gang. Det er et langt sejt træk at blive blogger har jeg ladet mig fortælle, og derfor er træning altafgørende.
    Håber på hjælp Jas - motivationer er der

    SvarSlet